Ольга Володимирівна Лазаренко

Кваліфікація, компетенції:

  • Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова 2000 – 2005 (спеціальність – практичний психолог в закладах освіти, спеціаліст);
  • Сертифікат Центру психологічної освіти і підвищення кваліфікації (Україна), Інститут психосоціальних досліджень і розвитку особистості (Німеччина), 2010р. "Психологічне консультування й гештальт-терапія. Базовий курс з тематичним підсиленням", гештальт-консультант, 
  • В 2016 р. - завершення навчання "гештальт-терапевт"
  • Захист кандидатської дисертації в Київському університеті імені Бориса Грінченка (2015 р.), кандидат психологічних наук, PhD (спеціальність - 19.00.07, педагогічна та вікова психологія)
  • Спеціалізація по психотерапевтичній роботі із порушеннями харчової поведінки, зміною/контролем ваги тіла. Сертифікат із закінчення практичного курсу для психологів і лікарів "Робота з вагою тіла і особливостями харчової поведінки" «Інституту Психосоціальних досліджень і Розвитку Особистості»(Німеччина) 2012 рік , консультант з порушень харчової поведінки.
  • Участь у навчальній програмі  "Психотравматерапія" (12.2012 - 04.2014),  (40 год.), навчальний тренер: Dr.Diplom Psyhologin Susanne Gössl, теми (основи стабілізації та конфронтації психотравми, комплексна психотравма та повторна травматизація).
  • Участь у навчальній програмі по роботі з кризами та травмами (динаміка травми, ПТСР, горе, суїцидальні кризи, психосоматика та терапевтичні стосунки)  від ВБФ "Крок назустріч" (03.2015 - 07.2015), 135 год.
  • Сертифікат з закінчення курсу «Психіатрична пропедевтика» доктора медичних наук Г. Я. Пілягіної (травень – листопад 2013 року, 48 год.),
  • Участь в окремих семінарах Г. Я. Пілягіної: "Стрес та Копінг стратегії" (2014 р., м. Івано-Франківськ, 12 год.) "Психічний біль в структурі саморуйнівної поведінки" (2015 р., м. Київ, 10 год.), "Психіатричні аспекти роботи з порушеннями харчової поведінки" (2016 р., м. Київ, 6 год.);
  • "Патологія поведінки та розлади особистості" (2016, м. Луцьк, 8 год).
  • Курс "Психіатрія для психологів" к.мед.наук, психіатра, гештальт-терапевта А. Єжова (2015-2016 рр.) по темах: "Структурне інтерв'ю, диференційна діагностика. Пограничний, невротичний, психотичний рівні організації особистості", "Депресія. Суїцид", "Шизофренія. Психози.", "Неврози. Невротична організація особистості. Невроз характеру" та ін.

  • Навчання методам ACT і СBT  - в 2018 р. (Окремі семінари, ведучі: Bartoszcz Kelscz і Susanna Gossel)

Професійна якість:

Регулярна участь у супервізорських групах (не менше 1 разу на місяць) та інтервізіях для психологів, регулярне проходження індивідуальної терапії та супервізії. 

Рекомендація як психотерапевта Інститутом Психосоціальних досліджень і розвитку особистості (Німеччина);

Членство в двох професійних спільнотах - психотерапевичній "Центр підвищення кваліфікації та психологічної освіти"

та "Асоціація лікарів та психологів "Розлади харчової поведінки:терапія та превенція".

Членство в Міжнародних психологічних організаціях:

Американська психологічна асоціація;

Спільнота психотерпевтичних досліджень (Society psychotherapy research)

Європейська федерація психологічних асоціацій (в складі ГО "Центр психології та психотерапії")

Фокус практики:

  •  Тривожні і депресивні порушення;
  • Емоційне вигорання, дистрес;
  • Питання кар'єри та самореалізації;
  • Психологічний супровід зміни ваги тіла;
  • Розлади харчової поведінки (анорексія, булімія, компульсивне переїдання).

Досвід психологічного консультування та психотерапії, викладання психології:

  • Робота практичним психологом з 2003 року в різних навчальних закладах (м. Київ)  ,
  • Заснування Центру психології в 2010 році (м. Луцьк) і до сьогодні - співзасновник "Центру психології та психотерапії", 
  • Приватна практика психологічного консультування  та психотерапії з 2009 року очно та скайп (Україна, Польща, Сполучені Штати Америки, Німеччина) і по сьогодні.
  • Ведення лекцій з вікової та педагогічної психології з 2013 р. - 2015 р. (аспірантура СНУ імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології).
  • Ведуча груп психологічної допомоги "Актуальний момент" в співпраці з колегою (2013 - 2016).
  •  Тренер дитячих психологічних груп на виїзних семінарах та рекомендований  психотерапевт Інституту Психосоціальних досліджень і розвитку особистості (Німеччина) http://www.orgpsy.org/  з 2013-го року, організатор програм Інституту з 2010 р. і по сьогодні. 
  • Співпраця з Оздоровчим центром КП "Пролісок" в психологічній допомозі пацієнтам, які проходять реабілітацію та оздоровчі процедури з 2013р по 2015-й рр. 
  • Доцент кафедри педагогіки і психології ВІППО 2015- 2016 рр. (ведення лекцій з проблеми емоційного вигорання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників).
  • Ведуча курсу "Клінічна діагностика та практичний інструментарій гештальт-терапевта" (2019 р.)для студентів Інституту психосоціальних досліджень і розвитку особистості.
  • Голова комітету Інформаційної підтримки членів сімей з РХП від Асоціації лікарів і психологів "РХП: терапія і превенція".

 Наукова основа роботи (методи, підходи, іструментарій): 

Гештальттерапія, техніки КБТ (когніивно-біхевіоральної терапії) в роботі з травмою та порушеннями харчової поведінки,

техніки майндфулнес при роботі з тривогою та наслідками стресу 

щоденники самоспостереження, домашні завдання в роботі з управлінням приступами переїдання та компенсаціною поведінкою;

тілесноорієнтовані техніки в роботі з образом тіла,

техніки релаксації та візуалізації при роботі з наслідками стресу та життєвих потрясінь.

Психодіагностичний інструментарій:

критерії клінічної та гештальт-діагностики,

структурне інтерв'ю О. Кернберга,

напівструктуроване первинне інтерв`ю, інтерв`ю, центроване на симптомі,

опитувальники, тести, метод спостереження, проективні методики.

 

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ, БУДЬ ЛАСКА, УМОВИ РОБОТИ ЗІ МНОЮ

 

Перш ніж прийти на прийом, варто подзвонити по телефону чи написати смс: (099)4847704 

Якщо ніхто не відповідає - значить, у мене консультація. І я обов'язково передзвоню, як тільки звільнюсь.

 

Традиційно одна зустріч триває 55-60 хв.

Мої години роботи:

Понеділок - Середа:

10.00 - 19:00;

 

Контактний телефон: (099)484-77-04 .

Скайп: psihologolga

lazarenkolga@gmail.com

Сертифікати, дипломи

 Сфера наукових інтересівпсихоемоційна сфера, економічна ідентичність, криза ідентичності. 

Список наукових публікацій:

1.     Лазаренко О. Набуття старшокласниками зрілої ідентичності як необхідна умова психологічного здоров`я / О. В. Лазаренко // Освіта регіону: український науковий журнал. – 2011. - № 2. – С. 319 – 322.
2.     Лазаренко О. Емоційне вигорання як фактор впливу на економічну соціалізацію суб`єкта / О. В. Лазаренко // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. Т. ХІІІ, част. 1. – К., 2011. – С. 238 – 245.
3.     Лазаренко О. Психоемоційна сфера становлення економічної ідентичності як чинник економічної соціалізації в ранній юності (емпіричний аспект) / О. В. Лазаренко // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної АПН України / За ред. С. Д. Максименка. Т.ХІУ, част. 3 – К., 2012. – С. 172 – 179.
4.   Лазаренко О. Соціальний аспект становлення економічної ідентичності в ранній юності (теоретико-емпіричний ракурс) / О. В. Лазаренко // Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. Праць. – К.: НУОУ, 2013. – Вип. 1 (32). – С. 83 – 87.
5.    Лазаренко О. Самооцінка як фактор становлення економічної ідентичності в ранній юності / О. В. Лазаренко // Психологічні перспективи. Зб-к наук. праць. – Луцьк, 2013. – Вип. 22. – С. 93-102.
6.    Лазаренко О. Становлення економічної ідентичності в ранній юності в контексті економічної соціалізації особистості засобами соціально-психологічного тренінгу / О. В. Лазаренко // Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної АПН України / За ред. С. Д. Максименка. – Т. XV , част. 1  – К., «ГНОЗІС»  , 2013 . – С. 158-165.
7.     Лазаренко О. В.  Психологічні особливості психоемоційної сфери кризи  ідентичності в ранній юності / О. В. Лазаренко // Матеріали УІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Молода наука на Волині: пріоритети та перспективи досліджень» (14-15 травня 2012 року) у 3 т. – 2012. – Т. 1. – С. 204 – 205.
8.     Лазаренко О. В. Психологічні особливості психоемоційної сфери кризи ідентичності особистості в ранній юності / О. В. Лазаренко // Актуальні проблеми педагогіки і психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, Україна, 7-8 жовтня 2011 р.) у 2 ч. – 2011. – Ч. 1. – С. 30 – 32.
9. Лазаренко О. Психологічні передумови становлення економічної ідентичності старшокласників / О. В. Лазаренко // Матеріали У Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Молода наука на Волині: пріоритети та перспективи досліджень» (10-11 травня 2012 року) у 3 т. – 2012. – Т. 2. – С. 213 – 215.
10. Лазаренко О. Психологічні особливості становлення економічної ідентичності в ранньому юнацькому віці (теоретико-емпіричний ракурс) / О. В. Лазаренко // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Генеза буття особистості» (19-20 грудня 2011 року). – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2011. – Том І. – С. 231- 235. 
11.   Lazarenko O. V. Psychological characteristics of psycho-emotional sphere of identity crises in middle adolescence (ages 15–17) as a factor in the formation of addictive behavior / O. V. Lazarenko // Papers of the 2nd International Scientific Conference. – Stuttgart: June 22, 2013. – P. 51-53.

 12.   Лазаренко О. Психологічні особливості психоемоційної сфери кризи ідентичності в ранній юності як фактор формування залежної поведінки / О. В. Лазаренко // Психогенеза особистості:  норма і девіація: зб. наук. статей. – Луцьк. – 2014.  – С. 117 – 121. 

13. Лазаренко О. Розвиток національної ідентичності в юнацькому віці / О. В. Лазаренко // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи". - Запоріжжя., 2016. - С. 100-103.

Дякую, що дочитали до кінця!)